no puc parar de menjar
hey fa uns mesos, desde que vaig començar a fer esport de manera intensa (entre 9 i 13 hores setmanals de ciclisme) que no puc parar de menjar. M'han fet analítiques i estic bé. Crec que va més enllà, cap a lo psicològic. Sobretot per dinar i sopar m'atipo molt i estic a rebentar i amb ganes de vomitar pero el cervell em diu de continuar menjant, però no tinc gens de gana. És molt rar... Sobretot el que em venen ganes de menjar és sucre, com sirope de la aunt jemima o nutella.
pd: peso 61 amb la panxa buida i 63.5 si m'agafa un d'aquests teleles. Medeixo 1,81m
Gràcies
Alba Garcia

Hola!
Gràcies per explicar-nos això que et preocupa.
Ens expliques que fa un temps que estàs fent molt esport i que et costa controlar quan et poses a menjar i acabes massa tip. Això de que no puguis parar tot i que ja no tinguis gana, potser que sigui perquè estàs patint ansietat, i és el que se'n diu: menjar per ansietat.
Amb les dades que ens has donat, podem veure que estàs una mica per sota del que es considera un pes saludable. És a dir que potser el teu pes és una mica baix per l'alçada que fas.
Quan comentes que creus que això va més cap a lo psicològic, vols dir que hi ha alguna cosa que t'estigui preocupant, o que no estàs del tot bé?
Ens agradaria saber més coses de tu per saber com ajudar-te!
Si vols pots contestar un altre cop o trucar-nos al 93 454 91 09 per parlar una mica de com estàs. Pots demanar per mi!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org