Depilacio Laser!!!!!
Bona tardaa! Moltes gràcies per contestar, el cas es que em vui fer la depilacio laser sobretot a les axiles i al xixi, pero la meva mare diu que encara no tinc edat per fero perque li han dit que el ser tant joves no serveix de res perque a la llarga tornen a creixer. Tinc 16 anys i la meva pregunta es aue si aixo reaalment es cert perque ho vui demanar pel meu aniversari, per si te a veure amb la regla fa 4 anys aue la tinc.
Lídia Planas

Hola guapa!
La teva mare té raó en els seus consells. Nosaltres, com a experts en estètica, també recomanem no començar el tractament de fotodepilació (el servei que oferim) fins que la persona hagi fet els 18 anys. El creixement del pèl forma part del
procés general de creixement i es considera que és a partir de la
pubertat quan ja s'ha completat. Per aquest motiu és ideal començar aquest
tipus de depilació quan s'acaba aquesta etapa.
A partir dels 18 anys el pèl ja ha acabat de
sortir del tot i, per tant, la depilació serà efectiva. La fotodepilació no fa
mal i es pot fer un cop al mes, cada tres o quatre setmanes, respectant el
cicle natural de creixement del pèl.
Mentrestant, jo et recomanaria que et depilessis aquesta zona del cos amb cera, que també és un sistema molt efectiu, ja que arranquem el pèl des de l'arrel, amb la qual cosa aconseguim que tardi més a sortir.
Una abraçada bonica!
Gràcies per la teva consulta.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.