Ull caigut?
Hola! Tinc un dubte, no sé si el podreu respondre, però: tinc una parpella com més caiguda que l'altre, això fa que un ull es vegi més petit/tancat que l'altre i em causa un complexe molt gran.
Sabeu si hi ha alguna manera d'eliminar-ho??
Moltes gràcies ❤
Lídia Planas

Hola guapa!
Per resoldre aquest problema hauries de visitar el teu metge de capçalera, per tal que et pugui assessorar millor i donar l'ajuda més adecuada.
De totes maneres des del punt de vista estètic, et podem donar alguns consells de maquillatge per tal de dissimular aquest aspecte que ens comentes de la parpella caiguda:
-Utilitza una ombra base de tonalitat beige a la zona de l'arc de la cella, baixant cap a la parpella. En aquests casos procura no utilitzar ombres brillants.
-Delinea els ulls amb un llapis negre la part superior de les pestanyes. Aplica el llapis d'ulls tipus Khol, traça una línia fina arran de les teves pestanyes, que s'allargui mostrant un lleugera cua dibuixada cap al final. Després repeteix la mateixa operació amb les pestanyes inferiors. Procura no difuminar el producte i així obtindràs un efecte més marcat.
-Aplica abundant màscara de pestanyes negra: per mantenir unes pestanyes corbades i denses, tant a les pestanyes superiors com en les inferiors. Procura incidir en les puntes de les pestanyes per marcar més la teva mirada i centrar l'atenció en les pestanyes i l'amplitud de l'ull.
Moltes gràcies i espero que els consells et resultin útils!
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.