nse fer dits a una noia!!! ;)
Hola, ya he utilitzat el consultori, em va ser de gran ajuda lo que hem veu dir.
Lo que voldria saber, com fer dits a una noia, es per curiositat, i saber-ne per si de cas.
Gracies!
Mariona Busto

Hola MC.GARCI!
Ens alegra llegir que et va ser d'utilitat la nostra resposta al teu dubte!
Per masturbar a una noia no cal introduir els dits, es pot fer si es vol, però és important recordar que la majoria de noies prefereixen l'estimulació externa de la vagina, del clítoris especialment i dels seus voltants. Per tant, la nostra recomanació seria que comencessis per la part externa, acaronant el clítoris, i quan l'excitació i lubricació ha augmentat, si ho vols i la noia també ho desitja, pots introduir un dit dins la vagina. Fes-ho a poc a poc, adaptant-te al ritme que la noia amb la qual estàs necessita.
Recorda també que la millor manera per saber si s'està fent bé o no és preguntant-li a la persona com li agrada que li facin! No oblidem que ningú neix ensenyat ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns de nou!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat