Em lio malament?
Hola adolescents!!
Aquest cap de setmana m’he liat per primer cop i no tenia gaire idea del que estava fent, la cosa es que no se que he de fer amb la llengua, ell la deixava quieta i jo no tenia idea del que passava, si em poguessiu donar algun consell pliis!❤️
Mariona Busto

Hola Arianafnd!
És completament normal el que t'ha passat, ja que la primera vegada molt sovint no se sap que s'ha de fer ben bé, ni si s'ha fet bé del tot. El més important és gaudir-ho, i no pressionar-se! Anar aprenent de mica en mica, anar millorant la tècnica, i recordar que no hi ha una única manera de fer petons!
Vés a poc a poc, mou la llengua suaument i veuràs com l'altra persona va seguint els teus moviments. Veuràs com aniràs sentint-te més còmode i anireu trobant la manera en que us agrada fer-vos petons.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat