Penis
Hola,
Moltes gràcies pel que esteu fent. Estic preocupat pk no se quan m'has de medir el penis. Quina es una mida bona?
Una altra pregunta: no se si tinc fimoisi o no, em podeu ajudar,
Gràcies
Helena Angel

Hola Anònim,
No hi ha una mida de penis ideal, i la normalitat va vinculada a la mitjana. La mitjana catalana és de 13 centímetres. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 centímetres en erecció.
Per saber si tens un problema de fimosi només cal que observis el teu cos. Un penis amb fimosi és aquell que en el moment d'estar en erecció, el gland queda cobert per la pell del penis i en cap moment es descobreix. La pell no es retrau.
Si detectes que és el que et pot estar passant, el millor és que consultis amb el metge per veure si cal intervenir-hi.
Una abraçada i gràcies per les teves paraules, ens agrada saber que la feina que fem us és d'utilitat.
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat