Soc massa timid
Tinc 19 anys, surto cada dues setmanes de festa pero mai lligo, mideixo molt poc 1,63cm i aixo em tira molt enrere, nomes he tingut una novia en la vida i una mica de rotllo amb tres o cuatre novies en tota la vida res mes. Em costa massa parlar quan vaig de festa amb una desconeguda i em quedo amb els amics sempre, moltes vegades em dono compte que em mira alguna noia pero res no m'atreveixo tinc por a cagarla i que em diguin que no. Algun consell? que he de fer?
Helena Angel

Hola noi19aterrassa,
Aquesta consulta encaixaria millor al consultori de psicologia, ja que no és pròpiament un dubte de sexualitat. Però no deixarem de contestar-te ja que entenem que estàs preocupat i no volem que ho estiguis.
En primer lloc, hauries de valorar per què et tira enrere el fet de medir 1'63, estàs en desenvolupament, encara has de créixer i veuràs com la mida, realment no es valora tant. Valora el teu interior, quins punts forts tens com a noi, i mostra-ho!
Quan et miri alguna noia, si també t'agrada, prova a fer algun pas, parla amb ella, i ja veureu si voleu que passi quelcom més. Coneix i deixa't conèixer! I si alguna vegada la "cagues", tindràs una oportunitat per aprendre alguna cosa ;)
T'enviem una abraçada molt forta i t'agraïm la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat