és possible?
Bona tarda!
Estic molt preocupada. L'altre dia el meu nòvio i jo ens vam tocar i quan es va correr al cap d'una estona ens vam abraçar despullats... ell em va tocar amb el penis a la part interna de la cuixa entre un pam-mig pam de la vagina. Fa uns 3-4 dies que m'hauria d'haver baixat la regla, tampoc és que sigui molt regular, des de que la tinc un cop ja vaig tenir una falta de 3 mesos pq vaig tenir un problema alimentari... però ara no és el cas. A més a més, els pits em fan mal des de fa 3 dies i m'estan creixent(sobretot els mugrons), avui he apretat molt fort la teta després de fer esport, i en un poru del mugró ha sortit com una bombolleta i a l'altre igual. Porto 4 anys sense que em creixin els pits... ma mare es va estar fins als 16 anys amb els pits petits i després li van creixer molt, amb un mugro similar al meu actual.
Per altre banda porto unes setmanes molt nerviosa i ara obsessionada amb això... desitjo tan que em baixi la regla que no sé si això pot fer que no em baixi... o realment puc estar embarassada.
Ho sento pel rollo i els detalls però esq vull saber si seria possible que estigués embarassada.
Moltíssimes gràcies per l'atenció i dedicació.
Helena Angel

Hola Anonimus,
Gràcies a tu! Els detalls ens ajuden a poder entendre una mica millor la situació que ens expliqueu, per tant, res de disculpes ;)
Només hi ha risc d'embaràs si l'ejaculació es produeix a l'entrada de la vagina o a la vulva, o si hi ha penetració sense preservatiu.
Pel que ens expliques, el risc d'embaràs en el vostre cas, és molt baix. El fet d'estar tan pendent, dius "obsessionada" perquè et baixi la menstruació, pot afectar a aquesta no baixi. De totes maneres,
si t'has de quedar més tranquil·la, per sortir de dubtes, pots fer-te
un test d'embaràs quan passin 7 dies o més del dia que t'hauria de venir
la menstruació.
Moltes gràcies per escriure'ns i per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat