Vagina normal?
Hola!!
Primer de tot us volia donar les gracies per tot el que feu per nosaltres, mencanteeu💕
I ara ja vaig a per la consulta:
D’aqui uns dies he qudat amb el noi que m’agrada per dormir a casa seva i les nostres intencions es fer-ho.. pero jo tinc un problema: crec que la meva vagina no es normal. Te els llavis inferiors bastant grans i aixo fa que la meva vagina sigui lletja.. pero aixo no es el que mes em preocupa. Em fa que no tingui forat. He intentat ferme dits pero no aconsegueixo entrarlos, com a molt un parall de cm (tot i que mai he aconseguit exitarme jo sola) podria ser?
Moltes gracies!!
Helena Angel

Hola Marta.r00,
Les vagines són totes diferents! Els llavis són diferents i mentre no molesti o faci mal en el dia a dia, no hi ha problema. Entrada vaginal en principi n'has de tenir, potser abans de fer passos, podries conèixer-te més, agafar un mirall i explorar els teus genitals. Veuràs que si et coneixes més físicament, no tindràs aquesta imatge corporal de no tenir forat o no tenir la vulva "normal".
No vulgueu córrer, si veus que en aquell moment tens por o que no vols continuar, diga-ho i pareu! L'important és que gaudiu de descobrir però no hem de patir.
Una abraçada i gràcies per les teves paraules, ens agrada saber que la feina que fem us és d'utilitat :)
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat