Ejaculacio precoç
Bones!!
No estic molt segur, però crec que tinc ejaculacio precoç perquè quan ho faig amb la meva parella, acabo molt ràpid, o quan hem faig una palla. No sé si ha ha alguna solució per aquest el meu problema.
Gràcies!!
Mariona Busto

Hola Jomateix!
No sabem que significa per tu ejacular relativament ràpid, però has de saber que els nois teniu una resposta sexual més curta que les noies, i si hi ha poca experiència i ets jove (com en el teu cas), és completament normal ejacular ràpid!
Per tant, estigues tranquil, perquè segurament no tens ejaculació precoç. No et pressionis, com més pendent i ansiós estiguis amb aquest tema, més probabilitats hi haurà que ejaculis més aviat del que t'agradaria (a conseqüència dels nervis). Si estàs amb una persona per primer cop i ejacules ràpid, no passa res realment! Estàs una estona per l'altra persona i tornes a començar (l'erecció pot tornar-se a donar passada una estoneta).
I quan estiguis sol, durant la masturbació, pots aprendre a detectar el punt de no retorn, és a dir, aquell moment que, encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si ho aprens a detectar, podràs parar abans i evitar ejacular, allargant així una mica la resposta sexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat