Cabells enredats
Holaaa!! Primer d tot, M ENCANTA la feina que feu! aquest nou apartat d consultori es genial!! Buenu aqui ve el meu problema. Tinc els cabells no gaire llargs, llisos pero que s'em ondulen cap al final i molt molt molt greixosos. Probablement a tothom li passa que li costa molt desenredarse el cabell quan surt de la dutxa pero es que el meu ja es un cas més extrem. Em puc trigar mitja hora desenredant-me i al cap d'una estona tornen a sortir els nusos. Moltes vegades es desagradable ja que jo em penso que estic bé i resulta que a darrere tinc un nus de pèl gegant que no em veig. Ademes quan intento pasarme els dits entre ells (lo tipic no?) sempre em costa. i no ho entenc!! he probat moltes mascaretes i no se perque pasa aixo si es el meu tipus de cabell, si es pq no mel desenredo be... no ho se! em podrieu donar algun consell?? gracieees!
Sabina Vilagrasa

Hola guapa,
En primer lloc per desenredar els cabells és millor fer-ho amb els cabells mullats, ja que és molt més fàcil i no et costará tant desfer-te dels nusos. També és molt important utilitzar una bona pinta, com les pintes planes de pues amples (per als cabells llisos) o les pues encara més amples, per als cabells arrissats.
A més per desenredar-los també et recomanem que:
-No els estiris massa fort, ja que l'únic que aconseguiràs és que el cabell s'acabi trencant.
-Utilitza un producte desenredant o suavitzant cada vegada que et rentis el cabell, especialment a les puntes.
-Abans de rentar els cabells també va molt bé pentinar-los, de manera que t'ajudarà a evitar que els nusos siguin tan grans.
-Finalment quan t'hagis rentat el cabell, embolica'l bé per treure'n la humitat.
Una abraçada bonica!
Sabina.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.