GREU ADICCIÓ
Bones,
Primer de tot m'agradaria aclarar que estic molt arrepentida del que he fet.
Fa poc ( 1 mes ) vaig descubrir la masturbació i fa 1 semana vaig mirar p*rno. Acabo de mirar unes escenes hot de Juego de Tronos. Estic a punt de plorar perquè no trobo normal que amb 12 anys em masturbi i m'agradaria deixar-ho; o almenys fer-ho amb molta menys freqüència ja que no aguanto un dia sense masturbar-me.
Gràcies, de debò.
Helena Angel

Hola bertaa_2,
No t'has de penedir de res del que fas! La sexualitat és una esfera més de la nostra vida, i forma part de nosaltres des que som ben petits i petites! La teva consulta ens desperta molt tristesa perquè ens indica que hi ha alguna cosa que com a societat no estem fent bé. La masturbació no és quelcom que ens hagi de fer sentir malament. Si tens la curiositat, les ganes de descobrir i has començat a conèixer-te en aquest aspecte, no passa absolutament res!
L'única cosa que has de tenir en compte és que el porno està dirigit a públic adult i que és FICCIÓ. No són documentals que ens ensenyin com és la sexualitat humana, l'únic objectiu que té és excitar l'espectador.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat