cul
Hola primer de tot, enhorabona pel treball q fue. La meva consulta es que tinc pels al cul com si dos un noi i no se si soc l única pq mai s ho he dit a ningu pero quan he de mantenir una relació amb un noi el q faig es depilsrme amb cuchilla i FA molt de mal i creix molt rápid i a sobre no aconsegueixo eliminarlos tots i quan estic en mig d una relació nom em sento segura ni gaudeixo del tot pq penso q el noi s en esta adonant i em fa vergonya. Hi ha alguna solució? Com me ls puc treure? Ah si també tinc alguns als pits i mugrons (deu meu quina vergonya!!) i me ls estic treint amb pinçes continuament i creixen un altre cop, jo!!
Gracies!!!
Lídia Planas

Hola bonica,
En primer lloc moltes gràcies pels teus comentaris i per la feina que fem.
Pel que fa al mètode de depilació, et recomanem que, per a la zona del pubis, t'ho facis amb cera ja que es tracta d'una part del cos molt sensible. Amb la cuchilla corres el perill que després et surtin granets o que et faci molta coïssor i que creixen de forma molt més rápida, tal com tu mateixa ens comentes.
Amb la depilació amb cera, la zona et quedarà molt més 'neta' de pèls i, a més, aquests et tardaran més temps a sortir. D'altra banda quan et comencin a sortir els pèls no ho faran de la forma tan 'punxant' que t'ho farien si ho fas amb la cuchilla.
Pel que fa al tema dels pèls dels pits, és normal que en surtin al voltant d'aquesta zona, no has de tenir cap mena de vergonya perquè a moltes noies els surten. Per treure'ls la millora manera de fer-ho és la que tu ens comentes amb unes pinces, de manera que te'ls pots anar traient de mica en mica.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada guapa i feliç any!
Petonets!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.