Tint de cabell
Hola! Fa uns dies em vaig tenyir de ros a la peluqueria i no magrada... hi ha alguna manera natural de treure el tint de cabell?
Sabina Vilagrasa

Hola guapa!
L’única manera de treure un color amb tint o decolorant és aplicant-ne un altre al damunt. El que et recomanaria és utilizar, per exemple, un tint sense amoníac. Com que, de fet, és  només per enfosquir el cabell no cal posar amoníac.
Però no et recomano que facis servir cap tipus de producte amb extractes naturals, ja que els cabells han estat tractats químicament i si apliques algun colorant amb extracte natural pot arribar a trencar la textura del cabell deixant-lo deshidratat, trencat i sense vida (brillo).
Una abraçada bonica!
Qualsevol altra consulta aquí estem.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.