Pigues
Hola
Mai he fet una consulta aquí...així que hola encarregats de la secció de imatge personal.
Es una tontería ...pero...hi ha alguna manera de fer que et surtin pigues a sobre del nas?M'encanten les pigues...ah,hi ha alguna manera de treure's els lunars?Em queden llegissims.Tinc la cara molt rodona....quins pentinats em quedarien bé...es que em canso del cabell i m'el tinc que anar tallant...
Una forta abraçada i gràcies per tot
Sabina Vilagrasa

Hola Ladgertha,
Moltes gràcies per les teves consultes.
No existeix una manera concreta per fer sortir pigues al voltant del nas. Pel que fa als pentinats que et podrien quedar bé per a una cara rodona són els següents:
Et donem algunes opcions que esperem que et serveixin d'idea: :-)
1. Tallat de cabell pixie: que és un dels més atrevits i que afavoreix molt a les cares rodones, sempre i quan aportis molt volum a la zona lateral de les capes. També pots optar (com a la imatge de l'exemple) per un serrell de costat, que farà que la cara encara es vegi més llarga.
2. Tallat a capes: de manera que aconseguim que la melena agafi forma i un moviment natural. L'únic que hauràs de fer és pentinar-te cap a un costat per tal que es puguin anar definint les capes. També pots utilitzar un serrell recte o de costat i llarg per allargar la cara.
3. Bob asimètric: es tracta d'un tallat que afavoreix molt, només eliminant una mica de volum dels laterals aconseguiràs dissimular les galtes si les tens més aviat arrodonides. Aquest tipus de tallat, tan es pot fer en cabelleres curtes, en mitges o més llargues.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.