Estic delgada
Tothom a la tele y revistes diu que si estas delgada ets guapisima o que tens el esteriotip de cos perfecte. Donç no, nose que fer, tinc les cames delgades y la part del cul també, en canvi la part de l'abdomen y els braços esta perfecte. Com puc engreixar aquestes parts? Estic una mica farta que la gent s'equivoqui i es cregui que soc anorexica o alguna cosa així nomes perque tinc les cames delgades. Menjo lo racións normals y faig gym dos vegades a la setmana.
Alba Garcia

Hola bonica!
Imagino que no et deus sentir massa bé, i entenc que et faci ràbia, si a més a més la gent utilitza la paraula Anorèxia (una malaltia mental molt i molt greu) tant a la lleugera...
Si et preocupa estar massa prima, quan vagis al metge a fer-te la revisió explica-li a veure si ell o ella com a professional que et coneix et recomana fer alguna cosa. Si dius que menges bé i fas esport, no té perquè haver-hi cap problema.
La veritat es que no existeixen trucs màgics per engreixar segons quines zones del nostre cos i "mantenir iguals" unes altres... Així que només et puc dir tres coses:
Primer: Pensa que estàs en una edat on el teu cos s'està desenvolupant i encara pots experimentar canvis sobretot en les cames i el cul.
Segon: Cadascú té el cos que té! Si ets una noia de constitució prima segurament el teu cos no pot canviar gaire. Pensa que la forma del nostre cos be determinat per una gran part genètica.
Tercer: Els més important és que et puguis acceptar i estimar tal i com ets, sense que t'importin els comentaris de les altres persones!
Gràcies per escriure al consultori :)
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org