no sé...
Hola,gràcies per tot adolescents.cat
Miri vosté...estic enamorada d'un noi súperlleitg,pero que m'atrau ...no sé,té una veu molt bonica...pero es que cada vegada que parla em posa de mala llet per que te una ideología molt diferent a la meva i desprès hi ha un noi també lleitg que no m'atrau pero que té la mateixa ideología que jo....
I sóc molt rara...m'enamoro de persones adultes famoses...pero m'imagino que tenim els dos la mateixa edad i que som.parella o tenim relacions....de fet,aquests dos "nois" són persones adultes de les que estic enamorada...
He d'anar al psicóleg...
Tinc por de pasar a ser adolescent de debó(sóc molt madura per algunes coses"com per debatre" i poc per altres"com per les parelles) i tinc por de que un día vulgui tindre parella de debó...
És "inocu" o el que estic fent...o hauría de replantejar-…me alguna cosa?
Moltes gràcies.
Laia Sala

Hola!!
Estàs fent el procés natural de qualsevol persona que comença a interessar-se per altres persones. Primer et fixes en persones més adultes, o persones famoses i crees fantasies o històries romàntiques (també et pot passar amb professors). Solen ser uns amors molt bonics i molt tendres... així que disfruta-ho!
Per altra banda, crec que és fantàstic que tu mateixa et plantegis si les persones que t'atrauen tenen els mateixos valors i ideologia que tu. L'atracció no la podem controlar, és a dir, no podem decidir qui ens atrau i qui no, però sí que podem decidir de qui ens enamorem (perquè inclou la part racional). Així que tu mateixa estàs prenent decisions sobre amb qui podries tenir-hi una relació i aquesta pregunta prèvia és bàsica per establir una relació sana!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25