Millor amiga
Hi ha una persona que s'està convertint en la meva millor amiga, el problema és que no se si jo per ella també i a mi m'agraderia ser-ho. Què faig?
Laia Sala

Hola!
Doncs em sap greu però no puc ajudar-te: igual que no podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, tampoc podem obligar a ningú a ser amic nostre.
Això sorgeix amb el contacte, el dia a dia i amb interessos en comú.
Potser l'ideal seria no tancar-te únicament en una sola persona. Realment vols una única persona com a amiga? Potser hem de trencar amb la idea de la "millor amiga" i començar a obrir-nos a altres amistats.
Relaciona't amb qui et vingui de gust, parla amb les persones que et semblin interessants i queda amb qui t'ho passis bé! És la millor manera de sentir-se a gust amb un mateix!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25