3 mesos castigada
holaaa, necesito ajuda ,a la primera avaluació m'han quedat 3 materies i com a castig els meus pares m'han castigat d'urant tres mesos sense movil i sense quedar ni sortir , jo la veritat es que ho estic passant fatal ja que fa poc que tinc novio i no puc parlar amb ell i em costa molt aixo , algun consell per soperar-ho ??
Laia Sala

Hola!
Els càstigs solen ser una forma d'aprenentatge: "com que has fet quelcom malament/desagradable, et prohibeixo/limito aquesta activitat que t'agrada".
Per tant, has d'acceptar la teva part de responsabilitat (no haver estudiat suficient) i la seva conseqüència (un temps sense mòbil). Busca una altra manera de mantenir el contacte amb la teva parella i, sobretot, posa't les piles aquest segon trimestre!
Aprofita per estudiar i centra't en aprovar totes les assignatures d'aquest trimestre i així evitaràs que durant l'estiu torni a aparèixer un altre càstig similar...
Per portar-ho millor:
• Fes un horari d'estudi
• Proposa-li a la teva mare una petita recompensa (sortir una estona al cap de setmana) si s'han complert els horaris d'estudi.
Així potser pots arribar a un petit acord amb la teva mare (però abans ella ha de veure que et poses les piles, eh!!)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25