ESQUENA I ESPATLLA
Fa bastant de temps que se'm van desarrollar, l'esquena i l'espatlla per anar amb el patinet... Saltar, fer força... Com era molt jove, feia 6è o 1r de la ESO, els vaig fer desarrollar molt aviat, a part, també crec que et fa està recta... La qüestió, és que quan em miro al mirall i vec l'esquena i les espatlles que tinc em rallo molt, ja que camistes amb tirants no em queden gens bé i les camisetes curtes en sí no em queden béxd.... La meva pregunta és si això al pas del temps quan em faci més gran, les altres parts del cos quedaran proporcionades amb l'esquena? I les espatlles? Tinc 16 anys i continuo anant amb el patinet. Moltes gràcies!
Alba Garcia

Hola bonica!
Gràcies per escriure al consultori i confiar en nosaltres!
Ens expliques que quan et mires al mirall, veus que tens l'esquena i les espatlles més desenvolupades i això no ta'grada i fa que et rallis. No podem saber si és degut al patinet o no, de fet moltes vegades el nostre cos ve més determinat per la genètica que pel que fem.
Dius que tens 16 anys, així que el teu cos està en plena ebullició! És a dir, que és l'edat on començaràs a notar més canvis en el teu cos.
Veig que és una cosa que et preocupa molt, i segurament per això t'hi fixes molt! Això ens passa a moltes noies, ens fixem en una part concreta del nostre cos que no ens agrada i ens hi recreem, i només fem que veure lo negatiu que és allò,... etc. I acabem fent una bola molt gran de tot això. Pensa que tu ets molt més que les teves espatlles i que la teva esquena! Busca altres parts del teu cos que t'agradin i així no estaràs tanta estona pensant amb això que no t'agrada, Totes tenim coses del nostre cos que no ens agraden i el que hem de fer és acceptar-ho, i estimar-nos així com som! Així de diferents, així de imperfectes, i així de guapes totes!
Espero que la propera vegada que et miris al mirall, treguis el teu millor somriure i puguis dir-te lo guapa que ets! I no deixis mai de posar-te samarretes curtes o de tirants perquè estic segura que si que et queden bé!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org