Necessito ajuda ja!
Estic comencan a sentir alguna cosa per un dels meus millors amics. Per una part tinc ganes de dir-li que m'agrada i veure que passa, pero per l'altre part tinc por perque si passa alguna cosa entre nosaltres i acaba malament no m'agradaria perdre la seva amistat. No se que fer, estic feta un embolic. Que puc fer? Gracies.
Laia Sala

Hola!
Jo no puc saber què sent ell per tu, ni tu tampoc fins que l'hi demanis. Tens dues opcions per saber-ho:
• a) Dir-ho directament i veure la seva reacció
• b) Intuir-ho a través d'indirectes
Has de veure quina és la teva forma de funcionar, és a dir, com et sentiràs més còmode (sent directe o sent subtil). Una vegada decidit què vols fer, hauràs d'acceptar la seva reacció. Sé que no vols que la vostra amistat canviï, però ja ha canviat des del moment que els sentiments no són únicament d'amistat, així que haureu de reconstruir la vostra relació per tal que sigui còmode per tots dos (o, com a mínim, que no us faci mal).
Si ho necessites, prent-te uns dies per acabar de decidir com fer-ho ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25