Ajuda si us plau
Hola! Pel que he llegit,la meva consulta ha d'anar aquí. El cas és que crec que estic malament de pes i això em preocupa. Sobretot a les cames... M'agradaria saber que és el que puc fer per baizar de pes, i per fer que la linea de les meves cames sigui una mica millor... Moltes gràcies pel que feu!
Alba Garcia

Hola bonica,
Nosaltres no podem saber si estàs bé de pes perquè no et coneixem, no sabem quin estil de vida portes i com estàs físicament. Si et preocupa això et recomanem que puguis fer una visita al metge perquè pugui valorar si necessites fer alguna cosa per baixar de pes o no.
No acabo d'entendre que vols dir amb això de fer que la línia de les teves cames sigui millor. No hi ha cames ni pitjors ni millors. Segurament si el que et preocupa és la teva imatge, no t'agrada quan et mires al mirall, no et sents còmode,... en comptes de baixar de pes, segurament el que necessites es treballar la teva autoestima.
Pensa que el nostre cos ve determinat un 80% per la genètica. I si que podem fer alguna cosa per cuidar el nostre cos, però això no sempre implica haver de baixar de pes. Per posar-te un exemple, si practiques algun esport faràs que els teus músculs s'exercitin i això els faci estar més forts i créixer, i la massa muscular pesa més que la grassa.
La societat ens transmet que només podem ser guapes si estem primes, i que hem de tenir el cos de la gent que ens ensenyen (influencers, cantants, models...) per està bé. I saps perquè ho fan això? Perquè els interessa que les persones tinguem una baixa autoestima i comprem productes per "corregir" aquestes "imperfeccions" que ens han dit que tenim. Darrera de tota la pressió cap a la imatge que tenim, hi ha una gran industria.
Així que t'animo a poder fer-te una revisió mèdica perquè et quedis més tranquila, i facis la teva petita revolució en contra d'aquests valors que ens transmet la societat: Accepta el teu cos, estima't a tu mateixa, perquè ens volem imperfectes, lliures i felices!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org/
">www.acab.org