Petit problema
Primer de tot, gràcies pel que feu. Ja m'heu ajudat en altres coses i crec que en aquesta també podeu donar-me un cop de mà. El cas es que un noi i jo tontejem bastant, i crec que no trigarem gaire a ser més que amics. El problema es que la meva millor amiga no està d'acord amb mi. Ella creu que no he de tenir res amb ell, i començo a pensar que li agrada, li vaig preguntar i em va dir que no, però que potser li posava una mica... No es la primera vegada que jo tinc una oportunitat amb aquest noi i les altres que he tingut les he parat per ella, el problema es que ara mateix m'agrada molt i no vull fer-li mal amb ella, però a la vegada vull estar amb aquest noi. Començo a pensar que el que li fa por es que si jo començo a sortir amb aquest noi, ella es quedi sola... Com puc fer-li veure que ella es la meva millor amiga i que la necessito? I també, com puc dir-li que vull la seva colaboracio? Em sap greu que es senti així... Gràcies!
Laia Sala

Hola!
Si et ve de gust començar una història amb aquest noi i cap dels dos té compromís amb una altra persona... endavant! Sembla que la teva amiga té algunes inseguretats, però no ets tu qui les ha de "cuidar". És ella qui ha de descobrir què li passa amb aquesta relació entre tu i aquest noi i començar-hi a posar remei.
Per tant, la recomanació és que tu siguis honesta amb ella: "no m'agradaria que t'ho agafis malament però tinc ganes de començar una relació amb ell" (per exemple). I veuràs com ella es tranquil·litza si veu que et continues preocupant per ella i tenint-la en compte ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25