Com oblidarmen
Hola!! Tinc un dubte i es com oblidarmen ,o com conseguirla, o be realmente nose com fer-ho.Una noia que fa 4 anys que conec, vaig tenir alguna cosa amb la seva millor amiga, pero res serio, i ara m'agrada ella(coses del destino xdd) be la questio es que ara m'agrada ella , i nose si diril, si oblidarme de ella o nose q fer, ja que ella no es que pasi de jo ja que son super amics ,o almenys de part meva , i en plan que nose que fer, si dedixar que pasi el temps o nose, encara que s'ha de dir una cosa i es que hem estat moltes vegades totsols, no sira per oportunitats , en plan hem estat tot sols a ca seva , l'estiu passat vam quedar quasi cada día per anar a la plata, en plan sols i no va pasar res, dic jo que la FRIENDZONE deu esser duns quants kilometres ajajaj, pero jo no soc capaç de veurerla , aquesta FRIENDZONE i per tanto encara me faig ilusions ja que no pasa de jo , nose si m'explico i el que vull dir es que nose que fer AJUDAAAA xddd Bona tarda!!
Laia Sala

Hola!!
Caram quin embolic que portes!
Primer de tot, vols declarar els teus sentiments? Quines opcions tens?
• a) declarar-te directament i explicar tot el que sents per ella. Llavors hauràs d'acceptar la seva reacció
• b) declarar-te subtilment a través d'indirectes i veure si et segueix el joc... Preguntes de l'estil: "si el teu millor amic es declarés, què faries?; hi ha algú que t'agradi?; tu creus que podries sortir amb algun ex d'una teva amiga?"...
• c) Continuar com fins ara. Mantenir aquesta amistat amb el teu silenci i patir el desamor en l'anonimat (més que el desamor, seria la incertesa)
• d) Distanciar-te d'ella per començar a oblidar-la.
Quina opció és la que t'agrada més? Quina és la que lliga amb la teva manera de ser?
Pren-te uns dies i posa't en marxa!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25