Moments difícils
Hola a tots,
Aquest Nadal la relació que portaba amb una noia va acabar després de 8 mesos. Era la nostra primera relació i durant aques temps em vaig adonar que era la noia perfecte, sabía fer que tot allò que no m'agradaba d'ella desapareixés. Però malaurdament ella sembla que va deixar de sentir per mí. Jo de veritat penso que ella encara sent per mí, i jo encara penso que es la ideal. Estic passant moments durs, tant a la meva vida personal i això ara em fa passar pitjors moments. La veritat, no la culpo de res, entenc que algú deixi de sentir amor per algú, però alguna cosa em diu que encara sent. M'agradaria saber algunes coses.
- Creieu que en l'amor és possible que es torni a sentir per algú amb el qual has estat abans?
- Pot haver-hi una mínima possibilitat de que tornem? Ja sigui quan passi un temps, que tots dos hàgim pogut pensar que ha passat, com ja he dit, era la primera relació dels dos.
- Com puc portar endavant aquest situació? Tot em recorda a ella, i és que hem tingut moments molt bonics (i reconec que alguna vegada l'he cagat, i encara que li hagi demanat perdó sembla que ara m'afecta el triple). I juntament amb els problemes que tinc m'està costant superar-ho. Tinc als meus amics damunt sempre, recolzant-me, però igualment vaig molt poc a poc.
-Creieu que hauria de silenciar-la en xarxes socials i prendre distància? La veritat és que no vam tallar de mala manera, vam quedar i tot va ser tranquil, ja que tenim molt respecte i vam dir que podríem seguir com a amics. Des de llavors no hem parlat, i és que fins i tot tenim plans fets per aquest any que no hem cancel·lat, però no sé com ho portaré. He d'estar callat fins que arribi el dia que tenim plans per tornar-li a parlar? ara mateix no sabría ni que dir-li, i sé que ella ara está intentant prendre distància i em dona la sensació en que no estic ajudant-la tampoc.
L'últim que vull fer és oblidarla, ja que jo encara la estimo molt, i ha estat una gran etapa de la meva vida, on he fet canvis que m'han ajudat molt, i això l'hi dec a ella. I és per això que no vull oblidarla, perquè ha estat i és una persona important en la meva vida i m'agradaria tenir l'esperança que en un futur, puguem tornar a parlar i solucionar-ho.
Moltes gràcies pel vostre treball, de debò que ajudeu un munt, que vagi tot bé!
P.D: No he explicat detalls de la ruptura i la relació perquè no crec que fossin importants en la consulta, però si encara necessito consell després d'aquesta consulta, doncs possiblement aporti més informació en la propera .
Laia Sala

Hola!
Moltes gràcies per tota la informació que ens has aportat. Intentaré ajudar-te en aquests moments de la ruptura.
Acceptar una ruptura és molt dolorós i a vegades necessitem una explicació per poder assumir que no ha funcionat. Entenc que si ha sigut una persona important per tu, no vulguis oblidar-la, però crec que hauries d'apartar-la de la teva ment durant us mesos. És a dir, posar distància mental per aconseguir que el focus de la teva atenció no sigui ella, sinó tu.
No sé com vau arribar a la ruptura, però sembla que és una decisió prou meditada i que tots dos l'esteu respectant, per tant... has de prendre la decisió d'acomiadar aquesta persona, de deixar-la anar per poder continuar el teu camí.
Com preparar aquest comiat?
• Agafa una petita capsa que sigui bonica o decora-la tu.
• Imprimeix fotos que tingueu junts i posa-les a dins
• Posa-hi tots els records que tinguis de la vostra relació.
• Escriu una carta de comiat. que tingui les següents parts: Agraïr que hagi estat a la teva vida; dir-li que la trobaràs a faltar i deixar-la anar.
• Quan estiguis preparat, posa la carta dins la capsa i guarda la capsa a un lloc on sigui poc visible.
A partir d'aquest moment, has de prendre la decisió que aquesta etapa s'ha acabat i has de construir la nova etapa sense ella. Sé que és difícil, però és important que prenguis la decisió conscient de voler tancar l'etapa.
No podem saber què passarà en un futur, però no t'enganxis a aquesta esperança del retrobament, perquè no t'ajudarà a fer un bon tancament.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25