No puc més
habiam esque això ha sigut un amor a primera vista. Ell té 16 anys i jo 14. Ens coneixem d'insta pk jo coneixo a una amiga seva. he escrit un munt de frases que li diria:
Sempre m'ha agradit dir les coses pel seu nom,per això et dic amor
Tu allà i jo aquí. Algun dels dos deu estar en el lloc equivocat
Perdona per aprendre a estimar-te en tan poc de temps,però sabia que encaixaries perfectament en allò que ma vaig buscar però sempre vaig necessitar
tu ets el primer en que penso quan em diuen que demani un desitj
i mil frases més així que li dedicaria.
El que passa és que ell viu a Mataró i jo no. Visc a 30 min d'ell.
Mai hem quedat ni res però faria el que fos per ell.
Alomillor quedem d'aqui a una setmana a una quedada de castellers. Però ell no sabrà si pot venir.
J basicament vull anar per estar amb ell
Ajudeume a que fer. si tirarli la canya o no. i si li he de tirar,com
és urgent SISPLAU. Gràcies
Laia Sala

Hola!
Sembla que aquest noi t'ha causat una gran atracció! Per tant, el millor és comprovar si aquesta atracció es converteix en enamorament, no? Com? Doncs coneixent-lo!
Quan comences a parlar amb una persona pots anar veient si teniu maneres de pensar iguals, si teniu algunes coses en comú, si et sents bé al seu costat, si et fa sentir a gust, si s'interessa per tu, si continua interessant-te... i així valorar si et continua agradant.
Per tant, per què no proves de començar a parlar amb ell (ja sigui per privat o en persona), així també veuràs si ell et segueix el joc... ;) I després, quan vegis la seva reacció, ja decidiràs si et declares o no, com ho veus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25