M'agrade dos persones
Hola, tinc un dilema i necessito ajuda.
M agraden dos persones, una te 18 anys (jo en tinc 17) i tenim una relacio mes que res hola, adeu, i poc mes. Els cops que en parlat ha sigut molt amable i bona persona i crec q si ens coneixessim mes passaria algo.
I amb l altre es com una relacio amor-odi. Ens sentem junts a classe i ens insultem pero amb conya, perq al final ens caiem molt be.
Llavors no sé si intentar apropar me al de 18, o dir lo algo a la altre, perq es que no vull que es trenqui amistat, i a vegades es un xic borde (amb tothom ) i no se qué sentiría ell.
Laia Sala

Hola!
Si tens tants dubtes.... Per què no esperes unes setmanes més per veure com evoluciona?
Així podràs valorar si realment aquest company et continua agradant o és el joc que teniu que és divertit. També pots aprofitar per començar alguna conversa amb l'altra persona i anar valorant si t'agrada la seva manera de ser...
No es tracta de comparar-los tots dos i escollir-ne un, sinó que valoris si són persones amb les quals et sents còmode, pots mostrar-te tal com ets i sents que també s'interessen per tu. Potser cap dels dos et desperta aquests sentiments, així que també tindràs una resposta ;) (a vegades quan tenim tants dubtes entre diferents persones, ens adonem que cap de les dues ens fa el pes realment).
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25