Aprimar...
Bona tarda!
Us volia fer una consulta, perquè em vull aprimar ja que em sobren uns quilos de més, però no faig cap esport, i no tinc temps de sortir a córrer ni res. He trobat algunes pàgines on surten exercicis com abdominals, sentadilles, entre d'altres, però no sé si fer això m'ajudarà a aprimar o no.
Moltes gràcies!
Alba Garcia

Hola guapa!
Primer de tot, et recomanem que abans de fer alguna cosa per aprimar-te, puguis assegurar-te que és el que necessites. Nosaltres no et coneixem, ni sabem com estàs físicament, ni l'estil de vida que portes, així que no podem saber si necesites perdre pes. Per això és important que puguis fer-te una revisió mèdica, i així sabràs amb seguretat el que el teu cos necessita.
Potser no necessites perdre pes, i tant sols vols tonificar una mica la teva musculatura. Llavors els exercicis que ens dius podrien anar-te bé, si els fas de manera saludable.
Per exemple podries fer dos cops a la setmana, uns 30 minuts d'exercicis tipus pilates o el que ens comentaves abans. També és important que puguis comprovar que fas bé els exercicis perquè si no podries lesionar-te (és el risc que té fer-ho sense supervisió professional).
Espero haver-te ajudat!
Un petonet ;)
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org