embolic mental...que és amor, obsessió?
tinc un dilema, estava de festa amb les amigues i passar de cop i volta . vam girar la cantonada de la discoteca vam veure un noi que sense voler s'havia tallat a la mà, i jo com tonta li vaig ajudar. llavors em vaig fixar bé y fa temps que l'havia deixat amb el meu xicot, pero amb ell va ser com un fechazo. després d'ajudar-lo i anar-me'n amb la meva amiga vaig estar pensant tota la nit en aquest noi.
als dies ens vam trobar i em va torna a donar les gràcies, anem parlant super bé, molt amics, jo ja el tenia de vista per que és d'uns pobles del costat meu però mai m'havia fixat de la manera com em vaig fixar aquesta nit. llavors una nit va sortir el tema de les exparelles típic, tenim molts amics en comú i el em va dir que va deixar al seu ex fa una setmana i una mica llavors em va entrar la molestia. ell em atreia i jo a ell, però ell va estar gairebé dos anys amb aquesta persona estava encara enamorat d'ella. a dia d'avui setmanes més tard seguim parlant i jo he quedat amb amics que estic coneixent. però ell no surt del meu cap és com que nose ....no puc, ho intento però no ell hi és. jo ja ho he dit a ell, pero és difícil ja que estariem junts però és un embolic la seva ex és al seu cap, i ella és molt inmadura, el va deixar per una xorrada i ho va pasar malament ell, era la seva primera relació no sexual, sino amorosa de veritat. ell te 17 aquest any fa 18 yo tinc 19 aquest any faig 20, pero pscologicament no sembla que tingui 18 anys nose .... que faig ?????
Laia Sala

Hola!
Entenc que aquesta trobada casual va fer que et fixessis en aquest noi i, amb les diferents converses que heu anat tenint, t'ha agradat la seva manera de ser, les coses que pensa i la manera com et sents quan parles amb ell. És possible que te n'hagis enamorat... però ell ha sigut sincer amb tu: encara està enamorat de la seva ex.
Per tant, et queden dues opcions:
• esperar que ell s'oblidi de la seva ex (no sabem quan tardarà) i esperar que s'enamori de tu (que us porteu bé, no implica necessàriament que ell s'hagi d'enamorar de tu).
• Convèncer-te a tu mateixa que aquesta relació no és recíproca i que no pots mantenir aquesta "esperança" que algun dia "s'adonarà del que sent per tu". (si ell estigués enamorat de tu, ja ho hauria notat).
Sé que estic sent una mica dura, però realment vols estar esperant una persona que vol estar amb algú altra?
Sigues protectora amb tu mateixa i posa distància (física, virutal, mental i emocional) per començar a oblidar-lo...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25