Problemes amb la Virginitat
Hola! Us cont.. Als 16, tenia molta confiança amb un noi, érem super bons amics, i de vegades ens calentavem un a l'altre sense arribar a la penetració. Jo volia perdre la virginitat amb ell perquè li tenia molta confiança i així podria tenir una vida sexual activa amb el meu futur noi. El problema arriba quan ho intentem fer. Ens vam ficar en una casa abandonada, vam posar un llençol a terra, espelmes, i ell tenia lubricant. Ell també era verge com jo. Els preliminars van estar mitjanament bé, a l'hora de la penetració, va posar lubricant i va entrar a poc a poc, té un penis gran i gruixut i quan m'estava ficant la punta vaig haver de parar perquè em moria de dolor. Tinc 18 anys i ara estic enamoradíssima d'un noi i amb ell si em sento preparada per perdre la virginitat, de fet, liarme amb ell ja hem posa com una moto!. Creieu que no vaig poder fer-ho la primera vegada per les condicions de on estavem ficats o que? Si us plau; ajudaume😭
Mariona Busto

Hola BangBang!
Poden ser diferents els motius que van impedir que la penetració es donés la primera vegada que ho vas intentar, com per exemple, el lloc on estàveu que era poc confortable, estar nerviosa i tensa en ser la primera vegada, anar directament a la penetració sense donar temps que els vostres cossos estiguessin excitats del tot, les possibles pors i dubtes...
Que el primer cop no hagi anat com esperaves no implica automàticament que no hagi d'anar bé en una altra ocasió. La nostra recomanació és que aneu a poc a poc, que us comuniqueu molt, que adapteu els ritmes al que aneu necessitant. Busqueu un lloc tranquil i sense possibles interrupcions (això ajudarà molt). Recordeu que l'objectiu és passar-vos-ho bé! Si fa mal, pareu i aneu més a poc a poc, no hi ha pressa.
I recordeu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual, per poder gaudir de forma sana i responsable de la vostra sexualitat ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat