Alguns dubtes
Hola!
Tinc novio i tenim molta confiança com per fer-ho per per primera vegada els dos,pero em fa una mica de nosa el tema de l'himen. Surt molta sang quan es trenca? Fa mal?
Un altre dubte que tinc es que quan em masturbo tocant el clitoris arriba un moment que em comencen a tremolar massa les cames i no se que fer llavors, perke abans sento plaer pero no crec que sigui un orgasme ja que no em corro
Moltes gràcies pel que feu!
Mariona Busto

Hola Ana!
No té per què sortir molta sang, de fet pot ser que no te'n surti si ja tens l'himen trencat (recorda que pot haver-se trencat d'altres maneres) ni sempre fa mal la primera vegada, així que tranquil·la!
L'orgasme femení no té per què anar lligat a ejaculació. L'orgasme és una sensació plaent molt més forta que la resta, que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota en els genitals i que pot provocar aquest tremolar de cames que descrius. Dóna't temps per anar descobrint la teva sexualitat i els teus orgasmes. De mica en mica aniràs coneixent les diferents sensacions i sabràs identificar quan arribes a l'orgasme.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Ana!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat