Tampax-regla
Hola sóc una noia que va tenir la regla per aquest estiu passat i em va venir la regla. Total que per banyar-me m'havia de posar un tampax pero es que no m'el podia posar perque em feia mal i ara estic molt preocupada per l'estiu que ve .
creieu que es normal o algu
Mariona Busto

Hola ani09!
Pot passar que la primera vegada que intentem posar-nos un tampó ens pugui resultar complicat, ens pugui fer mal, etc.
Pensa que encara queda molt per l'estiu i tens temps de "practicar" i aprendre a posar-te'n. Així que tranquil·la!
Molt important llegir bé les instruccions, estar tranquil·la i relaxada, perquè així la musculatura vaginal també ho estarà i et resultarà més fàcil. Busca una postura on estiguis còmoda, i si cal ajuda't d'un mirallet per mirar bé com ho fas. Si a la primera no surt, tranquil·la, no perdis la calma i intenta-ho de nou en un altre moment.
Aquí tens unes imatges que potser et poden ajudar: http://www.adolescents.cat/noticia/9806/vingut/regla/no/posar-me/tampo
">
Recorda, si un cop posa't et fa mal o te'l notes, això vol dir que no el tens ben col·locat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat