RECTA
Primer de tot, no m'agrada res que tingui jo fisicament i estic recta, tant de tronc com de caderes, no m'agrada gents, perquè no em senten molt bé les coses, a més amb les esquenes grans menys i tinc la regla encara no molt regulada, això pot ser un problema?
Laia Sala

Hola!
Primer de tot, si tu mateixa dius que no tens regulada la regla, ja ens indica que el teu cos encara es troba al mig de la pubertat, és a dir, que encara s'està desenvolupant. És possible que es desenvolupin algunes parts del teu cos, però també és possible que mantinguis la mateixa complexió física.
Per tant, et demanaré que deixis de ser tan crítica amb tu mateixa, no aconsegueixes canviar el teu cos, sinó simplement sentir-te malament!
Les persones són molt diferents entre elles, no som totes iguals i és molt necessari i saludable que siguem conscients de les característiques del nostre cos per poder-lo estimar. Recorda que aquest cos el tindràs sempre, per tant, tens dues opcions: odiar-lo o estimar-lo! Quina opció t'agrada més?
Et proposo dues activitats:
• posa't davant el mirall i no paris fins que trobis alguna part del teu cos que t'agradi (ni que sigui una piga!) - Fes aquest exercici un cop a la setmana i apunta les diferents parts del cos que vas descobrint ;)
• Busca persones famoses que tinguin la mateixa complexitat física que tu, veuràs com estimen el seu cos i s'agraden tal com són! Aquí tens l'exemple de la https://elpais.com/elpais/2014/11/11/estilo/1415723630_133013.html
" target="_blank">Keira Knightley
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25