Ajuda
El primer cop quina pose recomanariau per fer-ho? i per introduir el penis entra a la primera o costa molt? avegades em costa trobar a mi el forat de la meva vagina
Algun consell?
Helena Angel

Hola Mariiiaaa,
Nosaltres no recomanem cap postura per a la primera relació sexual. Recomanem que sigui en una postura on els dos estigueu còmodes. Les més habituals en parelles heterosexuals, són: ella estirada i ell a sobre, essent ell qui controla el moviment; o ell estirat i ella sobre, on és ella qui controla el moviment, i fins on entra el penis.
Si no saps localitzar bé l'entrada de la teva vagina, potser estaria bé que et coneguessis una mica més. Podries agafar un mirallet i mirar com són els teus genitals, detecta i localitza on està cada cosa, el clítoris, la uretra, l'entrada de la vagina i l'anus. Et serà útil quan hagis d'ensenyar a la teva parella ;) ell no té perquè saber on tens cada cosa, és millor que l'ensenyis tu!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat