Sexe amb el meu nuvi
Voras pos actualment tinc un nuvi amb el qual vull f*llar, pero és clar, em fa vergonya perquè no vull que la meva primera vegada siga fastigosa, ja que sóc el passiu i nose que he de fer. Algun tip d’higiene? Hahahhaha. Moltes gràcies
Helena Angel

Hola Merlinia,
Ningú vol que la seva primera vegada sigui fastigosa, només faltaria! Quan parlem de sexe anal, cal tenir una sèrie de coses presents. Estem jugant amb l'esfínter anal, aquest, NO lubrica de forma natural per tant, serà MOLT important que hi hagi un bon lubricant per a poder penetrar. L'altre és que l'esfínter anal, és un múscul molt potent i fort, per tant, hauràs de relaxar-lo molt i molt bé! Per tant, si és la primera vegada que tindràs relacions sexuals anals, el primer és que l'anus s'acostumi a rebre estimulació, carícies, que s'acostumi a ser tocat, acariciat, que un dit entri una mica, etc... tocar la zona abans de la penetració amb el penis! I una altre cosa és tenir clar que estem jugant amb l'esfínter anal i l'anus, per tant, hi haurà restes de deposicions. Sobretot per aquest motiu és bàsic i importantíssim que utilitzeu SEMPRE preservatiu, per a evitar infeccions!
La higiene personal també és important, pots netejar la zona amb la mà, amb aigua tèbia i introduint un dit, eliminant les restes que puguin haver.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat