Crec que tinc el penis molt petit
Desde la meva infancia he rebut burles de companys de clase sobre el tamany del meu penis..
Em preocupa que aixo pugui afectarme amb el sexe amb noies.
Mariona Busto

Hola noitimid!
Ens expliques que creus que el teu penis és molt petit... però no sabem que vol dir petit per tu. Es considera que un penis és petit quan fa menys de 8 centímetres en erecció. No sabem quina mida fa el teu penis, però tingues en compte que per tenir bones relacions sexuals és millor un penis no gaire gran que no pas un penis molt gran, ja que pot provocar més d'un malestar. A més, recorda que la mida del penis en repòs pot variar molt quan està en erecció. Així que tranquil!
El que sí que et direm és que és importantíssim que estimem el nostre cos, que no ens avergonyim de com és, ja que això pot condicionar la nostra sexualitat i la nostra vida en general!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat