33333333333333333333333
Estic sortint amb un noi. Jo tinc 16 anys i ell 17. M'agrada moltíssim el noi, és el noi de la meva vida. Vui estar amb ell tota la vida, i ell també amb mi. Tinc molta por de perdre'l la veritat. Els dos som verges i jo tinc ganes de fer-ho però no ho vull fer perquè tinc por de que passi alguna cosa (embaraç o qualsevol problema) així que vull esperar perquè ganes en tinc però no hi ha pressa tampoc i a l'hora de comenár a fer coses així sóc molt tancada. Però tinc por de que si jo per exemple no ho vull fer fins els 18 per dir algo que ell ho vulgui fer abans i jo no. Sé que si de veritat m'estima (que sé que si) que s'esperarà a que jo estigui preparada del tot. Però em sentiré nose com dir-ho, que el fagi esperar temps perquè jo no estigui preparada i que s'hagi d'esperar saps?
Mariona Busto

Hola sara2002!
Tu mateixa et dónes la resposta. Recorda que és molt important que respecteu els temps de cada un de vosaltres. No s'ha de córrer ni sentir-se pressionada per fer un pas més si no estàs del tot preparada. No hi ha pressa!
La nostra recomanació és que us conegueu molt, que jugueu, que us acaricieu, que feu petons... i de mica en mica, anireu veient si us sentiu a gust i amb ganes per fer un pas més enllà. Les presses, les pressions i el sexe, mai han estat bones companyes! Així que calma!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat