TATUATGE
Hola bones, d'aquí a pocs dies em faré el meu primer tatuatge a la zona del quàdricep. Em pregunto si fa molt mal tatuar-se i si em podríeu donar algun concell, tenint en compte que soc completament nou en aquest món. Moltes gràcies.
Alba Garcia

Hola guapo!
Si és la teva primera vegada en això dels tatuatges et recomanem una sèrie de coses:
- Investiga sobre el lloc i la persona on aniràs a fer-ho! Mira altres tatuatges que ha fet, per saber si t'agrada el seu estil, si tatua bé, i també si respecten les condicions d'higiene i és un lloc de fiar. Segurament si ho busques per internet trobaràs gent que hi ha anat i podràs informar-te.
- Pensa bé el dibuix o tattoo que et vols fer, i el lloc del cos on el vols portar, t'ha d'agradar molt sabent que el portaràs tota la vida! (Ja sé que ara es poden esborrar amb làser però és un procés llarg i car).
- Ves a parlar amb la tatuadora o el tatuador (així veuràs com és el lloc) i demana-li si pots prendre algunes mesures per abans de tatuar-te i per després (per cuidar la teva pell).
Fer-se un tatuatge fa mal, si. Pensa que és una tècnica invasiva de penetració de tinta a la part més profunda de la pell mitjançant una agulla, que et va punxar bastant ràpid. Però pensa també que hi ha molta gent que s'ho fa i que per tant el dolor és suportable! Hi ha gent que diu que a alguns llocs fa més mal que a altres, però també has de pensat que el dolor es subjectiu, no totes les persones el sentim igual, i tenim parts més sensibles que altres.
Espero haver-te ajudat!
Alba Garcia