Qui sóc en realitat?
Desde ben petita sempre m'havia importat molt el que els demés pensesin de mi, de fet els meus pares son qui han m'han educat així, la cosa es que fa temps enrere ja no me importaba molt el que deien, si ho fan segur que es perque tenen problemes o cualsevol cosa que no m'importa. El problema es quan al portar tant de temps mesurant les coses que feia per a que no hem diguessin res, he oblidat qui sóc en realitat. Sempre em fixo en que porta la noia mes guapa de la clase o que es el que esta de moda en aquest moment.. Pero a vegades em pregunto de veritat m'agrada que porto? i no se volia que hem doneu alguns consells per recuperar a qui era abans, ja que a vegades sol ser molt agobiant anar mirant de anar ben vestida y no fer massa el burro
Laia Sala

Hola!
Crec que ja ets conscient de qui ets! Que tens molt clar que no t'agrada estar tant pendent dels altres (ni de les seves opinions ni dels seus gustos).
El més important és que vagis preguntant-te si allò t'agrada, si et molesta, si no et fa sentir bé...
L'adolescència té aquest benefici: et dona l'opció de crear el teu propi estil i pensament. Crear-se la pròpia opinió sobre quelcom necessita el seu temps (pots escoltar altres persones, pots valorar si estàs d'acord amb el que diuen i, finalment si tu també penses igual o tens algun matís).
És veritat que hi ha persones que són molt ràpides donant la seva opinió però cadascú ha de trobar el seu estil.
Crec que estàs en un bon moment, et planteges coses i no t'agrada seguir la corrent sense tenir opinió pròpia, així que continua per aquest camí!! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25