Tinc pànic a posar-me tampax
Porto tot l'estiu utilitzant tampax i obviament mel se posar mes o menys be, pero el problema es que a l'hora de treuremel em moro de dolor i sem encalla a dins i he d'estirar molt i em faig un mal horrorós. I clar ara li he agafat por als tampax i cada cop que he de fer algu i tinc la regla he de deixar de fer-ho per no posarme un tampax. Que puc fer? Es normal que sem encalli a dins? Que faig malament?
Mariona Busto

Hola Anonim!
Segurament la mida de tampó que utilitzes no s'adequa a la quantitat de sang, o bé, te'l treus molt aviat i per tant no està prou ple de sang. Quan el tampó està sec, és normal que faci mal i costi de treure.
Així doncs, et recomanem que provis de posar-te tampons de mides diferents en funció del dia de la regla en la qual estiguis, és a dir, els dies de més quantitat de sang, tampons més grans, i quan ja tens poca quantitat els tampons més petits. A veure si així millora!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat