Problemes amb la depilació
Hola!! Tinc un problema amb la depilació. Quan em depilo la part del biquini (amb cera) em surten com uns granets (alguns fins i tot tenen com pels incrustats) i queda molt malament (encara que em posi crema i em doni amb un sabó especial i tot segueixen sortint) i es clar, haig d portar com una espècie d pantaló perquè amb la calçeta del biquini se’m veuen tots aquests granets. També tinc un problema amb la depilació del bigoti , em depilo el bigoti amb cera però sempre que me’l faig també em surten com granets (aquests no es veuen tant) i se’m queda tota la part del bigoti envermellida com dos dies (em poso aloevera i cremes però res) i Nose com fer perquè no passi tot això. Ja estic patint per quan arribi l’estiu...
Lídia Planas

Hola guapa!
Segons la pell i el tipus de pèl que tinguis a vegades acostumen a sortir granets, sobretot a les engonals tal com ens comentes. Normalment, amb la depilació amb cera el pèl es va debilitant, però si la pell és més gruixuda el pèl no té prou força per sortir i es queda enquistat, i és quan es forma el granet. Per aconseguir anar acabant amb aquests molestos granets et podem donar un parell consells:
-Pots fer-te la fotodepilació en aquesta zona. Una tècnica amb la qual el pèl es va eliminant, a través d'una llum polsada i amb diverses sessions, que van en funció del pèl i el color de la teva pell. És una tècnica que recomanem fer-se sempre a partir dels 18 anys perquè fins aleshores el cos encara es troba en procés de creixement.
-Una altra opció és que et facis exfoliants, insistint en la zona on tens més granets. L'exfoliant ajuda a què la pell s'aprimi i que el pèl pugui anar sortint.
Pel que fa a la zona del llavi superior, és convenient desinfectar-la bé abans i després de depilar-te. Ho pots fer amb un producte natural, el mirtilo, que t'ajudarà a què no et surtin tants granets i que la zona no et quedi tan vermella. Pots trobar-lo en herboristeries o botigues especialitzades en productes naturals.
Espero haver-te pogut ajudar.
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.