Phubbing millor amiga
Holaa
La meva milor amiga i jo ens coneixem deesde fa 7 anys i sempre hem estat be, es una de les poques persones q mai m'ha fallat i ens entenem molt bé, me l'estimo molt.
Doncs bé, fa ja temps que no anem a la mateixa escola, aixi q quedem 1 cop al mes en persona i anem a bcn o als nostres respectius pobles. Desde ja fa temps, doncs q quan estem juntes no para d'estar amb el movil xatejant o trucant. A mi em fot molt i suposo q a qualsevol persona tmb li faria rabia...
Casi mai ens veiem com he dit abans i aquesta estona si la passa amb el movil em sento com una merda, com si no pintes res i m'agafa bajón. Si li dic algo mentres xarra ella no em fa callar ni es desagradable amb mi, nomes q anant pel carrer, al tren etc esta mes pendenta del movil q de mi, normalment es per xerrar amb el seu novio i un dia es va passar tota la tarda trucantlo i jo i un amic q anavem amb ella estavem en plan... enserio tant? encara que ens havia perdonat despres, en realitat es sent malament suposo, no es mala tia, es la unica persona q fa que estigui be i tenim personalitats q encaixen bé (ella em fa sortir del meu pou i jo a ella la estabilitzo)
Nose com dirli si li torna a passar lo del Phubbing, ja fa temps q ho arrossego i no ho disfruto gaire aqests moments... No li vull dir tampoc directament q deixi estar el movil pero es q per estar amb algu q no puc entablar cap cosa perque quedar? Per a que ferho? i no sols m'ha passat amb ella. Jo quan estic amb gent ni m'enrecordo de q tinc movil.
Si ho llegeixes... T'estimo molt.... Entenc qhas de parlar amb el teu novio i amics pro quan passes tooot el rato aixi quan hem qudat expressament per xerrar i estar juntes em sento fatal...
Laia Sala

Hola!
Tens raó, fa molta ràbia quan sents que la persona que tens al davant no posa el mateix interès que tu en la conversa. De fet, és una falta de respecte i és important que l'hi facis saber.
Fes-ho de manera tranquil·la, fins i tot amb sentit de l'humor, però deixa-li clar que vols una estona per vosaltres dues, sense que ningú us interrompi. Tingues clar que si ella està tan pendent del mòbil, li serà difícil deixar-lo tot el dia, però sí que li pots demanar que avisi al seu nòvio que estarà una horeta parlant amb tu (per exemple). Si teniu la relació de confiança que has explicat, veuràs com ho entén i reacciona bé!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25