Caràcter propi
Hola adolescentss <3
Primer de tot donarvos les gracies per el que feu!
Llavors aqui ve la meva consulta:
Soc una noia amb molts defectes en el meu caracter i personalitat. LA cosa es que els conec tots i no magraden gens i m'agradaria canviar-los.
Crec que soc una noia bastant soberbia; no magrada gens aixo, sempre ho intento dissimular fent-ho en broma pro a vegades se mescapen coses. Sempre penso en mi i que soc una mica el centre encara que se que no, per contrarestarho intento tambe prestar la maxima atenció als del meu voltat pro crec que es nota.
També sóc egocèntrica; no en el plan de ser el centre d'atencio, pro "agafo" les persones involuntariament i les deixo soles només per mi. Odio també fer aixo. Nose pq ho faig pro crec que es perque necessito una persona per mi mateixa o nose. Aixo tambe ho intento evitar lo màxim, anant amb el grup, parlant amb tothom i obligantme no "agafar i emportarme" a ningu. Encara que bastant sovint se m'escapa. I no es que ho fagi volent, pro es que em faig rabia a mi mateixa quan ho faig.
Crec que tambe soc una mica creguda, a vegades predumeixo una mica dels viatges que feig o de la roba , ja que magrada explicar molt tot sobre les coses que faig.
Se que semblo una persona horrorosa aixi, i algunes examistats ja mho han fet pagar, pero sempre intento evitarho i la gent no sap la lluita que hi ha en el meu interior entre el dimoni (caracter real) i langel (evitarho).
Nose em podrieu recomenar algo per canviar una mica o saber com evitarho i millorar. pliss
moltes gracies adolescents <3
petons.
Laia Sala

Hola anònima!
A mi no em sembles una persona horrorosa, al contrari! Crec que ets una persona molt conscient de les seves característiques i amb molta força de voluntat per intentar adaptar-se a altres persones.
No és fàcil canviar i tota persona que s'ho proposa mereix un gran respecte i una gran admiració!
Estàs fent molt bona feina! continua així!
L'únic que m'agradaria explicar-te és que la teva personalitat no és un "dimoni", sinó que forma part de tu, així com també forma part de tu la preocupació pels altres i pel benestar del grup. Ets així de complexa: tens trets contradictoris (com tothom!).
No et critiquis tant i busca les teves virtuts! Si ets observadora amb el teus defectes, també ho has de ser per trobar virtuts! Busca els teus punts forts i potencia'ls!!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico