explotar
Bona tarda,
tinc un problema, la meva vida no es gaire facil encara se se que ni han moltissimes pitjor que la meva pro per mi es una montanya.
En 3 anys he estar "rechazada" dos vegades diferent sempre les que creia ser les meves millors amigues. A mi aixo mafecta bastant en general pq cada vegada veig que em queda menys gent per ferme amiga i cada vegada em comenso a sentir mes sola. Sé que cada vegada mestic tornant una persona mes solitaria i freda, i jo en realitat no soc res daixo. Tinc por de tornarme tan freda i apartada de tot el mon que no pugui tornar en cas de que algu mereixi de veritat que torni cap avans. I cada vegada confio menys amb la gent.
Ara estic en un grup, pq una d'alli es la "meva millor amiga" ho poso en cometes pq nose el que pasara en un futur. De moment aquesta noia maguanta totes les vegades que exploto i tot. Pro nose..
Exploto mes o menys cada uns quants mesos i vaig notant quan sapropa el moment.
Us ho explicare pq ho entengueu: imagineu que jo soc un "pantà", cada vegada que em sento sola, acoplada o marginda es com una gota que va omplint el pantà, quan estic al 99 % ho se i hem començo a preparar psicologicament. en aquest moment qualsevol cosa pot fer obrir les comportes del "pantà" i posarme a plorar durant hores i explicar tot el qu em corrueix per dins. Llavors despres d'aixo em torno a quedar com a nova i tornem a començar.....com un cicle.
BUeno, ha sigut una bona manera de desfogarme en realitat, pero moltes gracies adolescents, si em poguesiu ajudar o algo <3
Laia Sala

Hola!
Ho has explicat molt bé! Moltes gràcies per la teva honestedat, segurament hi ha persones que es troben en la mateixa situació que tu i veure que no estan sols els pot fer sentir millor.
Has de tenir un parell de coses en compte:
• les amistats - no pots esperar a veure en quin moment et fallaran. És a dir, per molt mal que t'hagin fet altres persones en un passat, això no vol dir que les que tens al costat també et facin mal. Has d'aprendre a separar les experiències i no posar tothom al mateix sac. Hi ha un filòsof grec (Anaxàgores) que deia:
"si m'enganyes un cop, teva és la culpa; si m'enganyes dos cops, la culpa és meva"
Això vol dir que si una persona et demostra la seva amistat, confia-hi! De moment no tens cap motiu per posar en dubte la seva fidelitat, així que no             malgastis el teu temps pensant en situacions desagradables que encara no han passat o que - fins i tot - no passaran mai!
• la gestió del dolor - si deixes que cada gota s'acumuli fins a tenir un pantà... és molt probable que l'explosió que expliques sigui potent i dolorosa. En canvi, si després de cada decepció o de cada moment en què t'has sentit malament, dediques una estona a pensar-hi, reflexionar i intentar expressar el que t'ha molestat, és molt probable que el pantà tardi més temps a omplir-se ;)
Espero haver-te ajudat una miqueta!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico