Tinc dubtes
Porto molt de temps amb el meu novio, uns 2 anys aproximadament, però fa poc ha aparegut a la meva vida el noi que sempre he volgut, i resulta que ell sent algo per mi. Es pot estar enamorada o agradar-te dues persones? Nose que fer no vui perdre cap dels dos...
Laia Sala

Hola!
És possible que hi hagi dues persones per qui sentis atracció o fins i tot cert enamorament. Sé que és una situació complicada per tu, per tant, dedica't uns dies a valorar què t'aporta la teva relació, com et sents amb la teva parella i què és el que t'ha fet dubtar. Valora si aquesta nova persona t'aportarà tot això i si és realment com tu t'imagines, és a dir, a vegades idealitzem algunes persones, per tant, assegura't que aquesta persona és així i no una idealització teva.
Pren-te uns dies per valorar tot això i així prendre una decisió...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico