DEPILACIÓ GLUTIS
Hola,
un dia als vestidors vaig veure un amic meu amb els glutis depilats. Em va venir la idea de fer-ho jo també, per si algún dia es presentava alguna ocasió especial no tenir pels. Vaig començar en crema i el demés amb gilette. També em vaig depilar amb la gilette la part de dalt de la "raja" del cul. L'anus no.
Ara m'han sortit granets i em pica, es normal. M'estic posant crema hidratant. També tinc un sabó antibacterià pero és amb ph àcid, seca molt la pell i no se si posarme'l. L'únic que vull es estar com abans i sense la picor i notar com em punxo. Em tornarà a creixer el pel no? Quan em creixi més ja no em picarà?
Gracies
Lídia Planas

Hola Anonimus!
A vegades, i especialment la primera vegada que et depiles i a més si et rasures quan comencen a sortir els pèls, pot ser que et faci coïssor i que et surtin granets. Més que la crema hidratant és molt millor el sabó, ja que es tracta de posar productes que assequin i desinfectin. En tot cas, productes com l'aloe vera o el ginkgo, que són naturals t'aniran molt bé per calmar i reparar la pell d'aquestes zones. Aquests productes els pots trobar en herboristeries, botigues especialitzades o en grans superfícies. En el cas del ginkgo també el tenim als centres Depiline. El ginkgo enforteix la pell i és molt recomanable com a regenerador. D'altra banda tal com ens comentes el pèl et tornarà a sortir i deixarà de picar-te i de sortir granets.
Una abraçada!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.