Qui sóc?
Fa temps que penso qui sóc. És una de les coses que em fan por. Em fa por perquè no sé la resposta. Tot ve d'una por no compresa a no encaixar, no encaixar enlloc. Tinc la banal necessitat de sentir-me acollida en un món, que amb els meus ulls, està ple de persones iguals. Totes semblen buscar la felicitat, jo, sincerament no sé que és ni com s'aconsegueix o si simplement és un desig pel qual tothom lluita. Però ningú no arriba a aconseguir-lo, ja que està basat en il·lusions buides creades per cada persona. M'adapto amb cada persona, sóc diferent amb cada persona, em creo màscares. Però sento que aquestes màscares no duraran molt més, i es destaparà la persona que s'ha amagat durant tants anys darrera. Una persona que ningú coneix, ni ella mateixa es coneix. Que m'espera?
Laia Sala

Hola!
Tinc la sensació que estàs buscant la teva identitat i això és fantàstic! Les màscares que dius que tens, no deixen de ser diferents perspectives de la teva identitat. Les persones no tenim una identitat plana ni sempre ens comportem igual, sinó que adoptem diferents rols (o màscares) en funció de les persones que ens envolten o del lloc on ens trobem. Estàs fent el procés habitual per començar a trobar on et sents més còmode i en quines situacions et sents "menys autèntica".
Continua observant-te, valora amb quines persones et sents còmode, quan et sents més autèntica i et servirà per fer-te una petita idea de com ets. Però recorda, totes les cares que treus formen part de tu!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico