no puc baixar de pes
el meu problema es que abans (fa 3 anys ) estava com un fideu i corria molt i totom madmirava pero porto dos anys vaig començar a menjar malament i llavors sempre dic per mi mateix: vaig a aprimar, ho intento pro quan veig nutela u las madalenes ja la cago. yo vull tenir un bon fisic i que la gent es fixi en mi pero no tinc força de voluntat perque no sabria menjar verdura cada dia sense MENJAR MADALENES!
Ajudeume siusplau tinc un problema: ara estic gordo
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapo!
El primer de tot es el tema de l'alimentació. A vegades estem molt confosos amb que per perdre pes s'ha d'eliminar tot allò que ens agrada i menjar només planxa i verdura. Aquesta no és una bona solució perquè generalment sol ser una alimentació poc equilibrada i a més ens acaba anant en contra. Quan et prohibeixes aliments el que acaba passant és que encara els fas més desitjables. El primer dia aguantes, el segon també però al final el tercer dia acabes menjant molta més quantitat de la que hauries menjat un dels dies. És cert que la nutella, les magdalenes, etc. son aliments que hem de menjar esporàdicament però no prohibir-los. Si creus que has de perdre pes el que et recomano és que vagis a un nutricionista. T'ajudarà molt i et donarà unes pautes saludables. A més et dirà si tens que perdre pes o no.
Per altre banda, crec que has de treballar l'autoestima. El que és important és que tu et valoris tal i com ets, no podem dependre del que els altres pensen de nosaltres. A més, crec que estaria bé que pensis perquè vols que t'admirin? Penso que aquí hi ha tota la part important!
Carlota López Ballestar
Psicòloga