Perdre grassa i guanyar múscul
Hey! Gràcies per atendre a tots els nostres dubtes, sou molt grans!
A principis de l'estiu passat vaig decidir aprimar-me, però no ho vaig fer la manera correcta, ja que vaig començar a menjar poc, no disfrutar del menjar, tenint molt en comptes les calories, grasses, sucres, etc. I per sort em vaig adonar del lloc on m'estava endinsant i vaig poder parar-ho a temps. Però després d'això segurament per l'anel d'aquells aliments no tant "sans" (nutella, galetes, magdalenes, patates...) vaig començar a fer-me "atracons" de tot aquest menjar "basura", i encara ara ho continuo fent tot hi que amb més control, però com que porto ja uns mesos així he pujat de pes. Ara el que voldria no és baixar de pes, sinó perdre grassa i guanyar múscul, i aixi menjaria bé i disfrutaria més del menjar i a la vegada aniria aconseguint el cos que vull de manera saludable i correcta, i ja se més o menys com fer-ho però no ho tinc del tot clar i no se com començar... Així que us demanaria sisplau que em donessiu consells per aconseguir el que vull.
Moltes gràcies!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapo!
Moltes gràcies per escriure al consultori. M'alegro molt que us vagin bé les respostes :)
Pel que veig fa un temps que la idea de fer un canvi a nivell físic et ronda pel cap i has anat intentant varies maneres però pel teu propi compte. M'alegro molt que aconseguissis frenar el bucle de l'estiu. En general sol passar que després s'entra en una fase d'afartaments. Has estat tant temps restringint aliments que de sobte passes del control al descontrol. En el fons son les dues cares de la mateixa moneda.
El que jo et recomano és que sempre que vulguis fer un canvi a aquest nivell vagis a un dietista-nutricionista perquè pugui donar-te unes pautes adequades a tu. No hi ha unes pautes iguals per a cada persona, perquè cada un tenim necessitats diferents.
Penso que és el que et pot anar millor i el que t'ajudarà a frenar el cercle viciós de control i descontrol que has tingut aquests mesos.
Em sap greu no poder donar-te unes pautes més específiques però nosaltres no som nutricionistes i primer t'hauríem de conèixer.
Una abraçada molt gran!
Carlota López Ballestar
Psicòloga