Em creix molt lent el cabell...
Hola! Fa uns mesos vaig patir càncer. Afortunadament amb l'ajuda de la quimioteràpia l'he pogut eliminar al complet (o això crec), encara que cada 5 dies o així em van una revisió. Fa unes 6 setmanes que vaig fer l'última sessió de la quimio i com jo creia s'em va caure gran part del cabell i no m'agrada gens com em veig amb tant poc cabell. Normalment, quan surto amb amics i amigues o sovint quan vaig a l'institut em fico un gorro o vaig amb caputxa encara que a vegades a l'institut m'obliguen a treure'm-el. Tampoc em soposa moooolts complexes, per sort no es solen ficar amb mi, però no obstant no m'agrada veurem així. Algun consell per accelerar el creixement de cabell de manera natural? Esque em costa bestant (desde sempre) que em creixi... moltes gràcies!
Sabina Vilagrasa

Hola guapa!
Has de tenir una mica de paciència. Fins que no ha passat un mes de l'última sessió de
quimioteràpia el cabell no comença a créixer. El seu creixement normal és d'1cm aproximadament. No és aconsellable utilitzar cap tractament de caiguda fins a tenir més de tres a quatre centímetres de llargada, uns tres o quatre mesos
després de l'última sessió. Un cop puguis aplicar-te algun tractament
estimulant és recomanable utilitzar algun producte oxigenant.
Durant
el primer any pot ser que el cabell tingui diferent textura respecte la d'abans o fins i tot que et surti més arrissat i clar. Aquest canvi també pot variar
durant aquest any. És aconsellable rentar-se el cabell amb un champú per a pells sensibles nutritiu i
reestructurant.
A
més a més, també és important cuidar la teva alimentació i tenir en compte menjar aliments com el brocoli,
espàrrecs, espinacs...que ajuden a enfortir el cabell.
Espero haver-te ajudat a resoldre una mica els teus dubtes.
Moltes gràcies!
Sabina.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.